Thursday, January 21, 2010

Break The Rules


Mimi

Aye Axe

Ain and Mimi

Munirah with her colorful bag

cutie..

munirah

nadia nadira

nadia rahim

nadia nadira

experiment tone with Ain Darling

Nadia, Vespa & ..............

Mun sempat bergambar ngan Ne-Yo


Assalamua'laikom. Hari sabtu yg lepas 16 jan 2010 aku join first photographer outing untuk 2010 bertempat di Central Market KL.seperti biasa aku bersama sahabat photographer aku brader Lord Rul akan gerak sama². kami berjumpa kat Kelana Parkview dan bertolak ke KL naik Putra sbb x nak sangkut jem dan lagi satu sbb memikirkan nak bayar parking yg mahal kat KL tu.

So aku sampai kat stesen CM dalam jam 7.25 pagi kalo x silap aku and terus aku call Keyon dan tanya kat mana lokasi berkumpul. then lepak kt mamak dlu sambil tgu photog lain sampai. sempat gak la pekena teh 'o' ais ngan roti bakar wat alas perut.

Then bila semua dah sampai, Mike sbg penganjur bagi taklimat simple dan kami dibahagikan kepada dua kumpulan. satu group ikut MNJ545 dan lagi satu group ikut Bentayan. aku follow group Bentayan. Bermula la sesi photography dengan matlamat break the rule. maksud break the rule ni lebih kurang mengikut fahaman aku, aik gambar ikut suka. x payah nak ikut mana2 rules dalam photography.

Kalo korang nak pkai flash tgh² cerah tu ke, amik gambar lawan matahari ke, nak melompat sambil amik gambar ke, ikut suka korang la. yg penting korang bahagia. hahaha. so aku pon main belasah jek.

So mengikut plan kiteorang akan berjumpa balik(maksud aku group A & B)kat Puduraya utk tukar model. then lepas tue pusing balik ke CM dan berehat utk lunch. aku sangat penat hari tu tapi sangat enjoy bersama² photog yg lain. then sepatutnya sambung balik tapi disebabkan ramai dah start blah dan model pon ada yg nak blah, so kami x de pilihan lain, terpaksa la blah gak.

Tapi sebelum gerak aku sempat lepak minum ngan Tauke Meriam, Ajip TheCrew, Fadhil Bagumbayan, Lord Rul & Iwan.borak2 pasal next outing nak pegi Penang on this February 20th. mcm² lagi la borak..hehehe.. korang tgk la hasil kerja tangan aku yg x seberapa ni. kalo korang nak bagi comment pon x kisah. Peace One Love Brotha..!!!

1 comments:

shimot said... at February 3, 2010 at 1:16 AM

suka gamba yang munira & her colourful bag....cam unik jee...

Post a Comment

 
Powered by Blogger.

Popular Posts

Labels

Followers

about the owner of this blog

My photo
my name is mohd zafwan but you can call me bOwtuck instead.i'm passionate in photography and really enjoy it.you can contact me at my mobile 0192148985 or mail me at bowtuckphoto@gmail.com for any reservation and booking for any kind of photoshoot. my specialty in wedding and model shooting. enjoy my portfolio. peace one love..!!!

Blogger templates

Blogger templates

Labels

Blogroll

free counters

Labels

Blogger news


ShoutMix chat widget

Labels