Friday, January 22, 2010

memori membawa ku pulang...rindu pada abah



Salam..ntah nape tetiba aku teringat moto scramler abah. dulu aku selalu naik moto ni race ngan angah & sometime ngan ateh. abah ada dua biji.lagi satu dah tersadai belakang umah. aku rindu la plak nak naik moto tu. dulu pernah gak aku plan nak bawak moto ni datang KL.tapi abah x bagi sbb dia sayang sangat moto ni.



Aku tgu kumpul modal sket nnt aku kasi touch-up la moto kesayangan abah ni. skrg ni abah wat moto ni utk pegi kebun ja. aku rindu abah. along nak habaq yg along sayang sangat kat abah. semoga Allah merahmatimu. walaupun jarang bercakap ngan dia, jauh dalam hati aku, mmg aku x dapat nak tipu diri sendiri yg aku sayang sangat kat abah. Terima kasih atas segala yg abah berikan pada along dan juga segala ilmu dan cara abah mendidik anak² abah utk jadi independent dan pandai berdikari sendiri tanpa mengharap dari sesiapa pun. Terima Kasih lagi sekali dan segala jasa dan pengorbanan abah, along x kn lupakan.

4 comments:

shimot said... at February 3, 2010 at 1:11 AM

so touchingg....tak pe..nnt nak jumpa abah kann...hehehe...peluk abah puas2 ehhhh...

Anonymous said... at February 8, 2010 at 2:59 AM

Air yg dicincang, xkan putus ~

igtlah wahai teman ~

bOwtuck | photography said... at March 11, 2010 at 10:03 PM

tQ.. tanpa dia, daku x kan bernafas di bumi nyata ini. =)

yattts said... at April 15, 2010 at 11:28 AM

tbe2 rindu kat abah gak.. hmm..

Post a Comment

 
Powered by Blogger.

Popular Posts

Labels

Followers

about the owner of this blog

My photo
my name is mohd zafwan but you can call me bOwtuck instead.i'm passionate in photography and really enjoy it.you can contact me at my mobile 0192148985 or mail me at bowtuckphoto@gmail.com for any reservation and booking for any kind of photoshoot. my specialty in wedding and model shooting. enjoy my portfolio. peace one love..!!!

Blogger templates

Blogger templates

Labels

Blogroll

free counters

Labels

Blogger news


ShoutMix chat widget

Labels